Nejlepší dovolená

Zasloužená dovolená

V práci jsem potřeboval pauzu, protože není nic horšího než ustavičný stereotyp, doma na mě nikdo nečekal a už jsem měl té samoty dost. Rozhodl jsem se, že si vezmu dovolenou a vyrazím do Alp. Nedávno tam byl kamarád a moc si to pochvaloval, s tím rozdílem, že on s sebou vzal přítelkyni a já pojedu sám. O to víc doufám, že tam bude taky nějaká opuštěná slečna. Ihned jsem si zarezervoval nejbližší termín, což bylo za týden. Čas ubíhal vcelku rychle a já už začal balit. Druhý den jsem vyjel brzy ráno, abych dorazil ještě za světla. Cesta mi ubíhala rychle a příjemně. Už je to dost dlouho, co jsem si užil pořádný sex a tak nějak celou cestu jsem neztrácel naději, že na mě bude ,,čekat“ krásná dívka. Hotel jsem našel bez problému, a když mě milý personál ubytoval, hned jsem si dopřál horkou sprchu a pak si na chvíli zdřímnul.

Příjemné překvapení

Večeře byla od šesti do osmi hodin, já ale dorazil po sedmé a v restauraci zbyl jen jeden mladý pár, dva starší muži a jedna dost sexy slečna, která si četla knihu a přitom popíjela horké kakao. Chvíli jsem se na ni díval a přemýšlel, jestli si k ní přisednout. Šel jsem ke stolům, kde jsem si nabral jídlo a sedl si ke stolu, abych na svoji krásnou neznámou viděl, a když bych měl to štěstí rovnou bychom se setkali pohledy. Jedl jsem svoji večeři a moje oči byly neustále v pozoru. Po chvíli odložila knihu a zavolala si číšnici, sama pro sebe si něco špitla a já poznal, že je to Češka. Jaké štěstí, pomyslel jsem si. Donesla ji ještě další hrnek kakaa a najednou mě spatřila, že na ni upírám zrak. Usmála se a já se s ní toužil seznámit. Nenapadlo mě nic jiného, než k ní přijít ke stolu a zeptat se, jestli sedí sama, a zda bych si nemohl přisednout, protože jíst o samotě není nic příjemného. Kupodivu ihned souhlasila a dala mi zapravdu. ,,Jste tu sama?“ na nic jsem nečekal a přímo se zeptal. ,,Ano, na poslední chvíli jsem se rozešla s přítelem, tato dovolená měla být dárek pro něj a já si řekla, že je škoda, aby propadla, tak jsem tu alespoň sama. Myslím, že mi to jen prospěje.“ ,,S tím souhlasím, jsem tu taky sám, i když ne kvůli rozchodu, ale spíš změny, neměl jsem pořádnou dovolenou ani nepamatuji a jsem tu z toho naprosto nadšený. ,,Ano, je to tu nádherné, jsem tu už třetí den a vy?“ ,,Já dnes přijel.“ ,,Aha, tak to jste ještě nebyl na sjezdovce, že?“ pousmála se. ,,Ne ještě ne, až zítra a moc se těším. A mimochodem, když tu společně večeříme, dovolte abych se představil. Lukáš.“ ,,Linda, moc mě těší.“ Pevně mi stiskla ruku a políbili jsme se na tvář. Krásně voněla a měla tak jemnou pleť. Chvíli jsme si povídali, o životě, o práci a naše konverzace byla nenucená a hrozně příjemná. Ani jsme si nevšimli, že jsme nakonec zůstali v restauraci sami. Kolem desáté hodiny řekla, že už půjde spát, já samozřejmě byl také unavený, ale vůbec se mi od ní nechtělo. Jeli jsme spolu výtahem a u pokojů jsme se rozloučili, měli jsem je nedaleko od sebe. Ještě než jsem odemknul dveře, zavolal jsem na Lindu: ,,Lindo, mohl bych vás po snídani pozvat na sjezdovku?“ ,,Ano, moc ráda, sejdeme se tedy u snídaně.“ Večer jsem nemohl nervozitou zavřít oči, ale nakonec jsem usnul a vzbudil se do krásného rána.

Den plný vzrušení

Rychle jsem se připravil a odešel dolů na snídaní. Ona tam ještě nebyla. Obsloužil jsem se a posadil se, za pár minut se objevila ve dveřích, hned jsme se setkali pohledy a ona si ke mně přisedla. ,,Dobré ráno. Připraven vyrazit?“ zeptala se mě. ,,Ano a moc se těším.“ odpověděl jsem s úsměvem. Po snídani jsem se šli připravit a sešli se před hotelem. Sjezdovka byla opodál. Pořád jsme si povídali a smáli se, občas i zaflirtovali. Vypadá to, že to nezůstane jen u toho. Nahoře jsme se oba rozjeli a já si užíval ten bezstarostný pocit a její společnost. Na sjezdovce jsme byli asi hodinu a potom mi navrhla, jestli bych nechtěl na lanovku. Odložili jsme si lyže v hotelu a ještě před obědem se vydali na lanovku. Měli jsme s ní vyjet až na jednu vyhlídku a cesta měla trvat asi dvacet minut. Zjistili jsme, že budeme v lanovce sami. Bože, já mám ale štěstí, pomyslel jsem si. Sedli jsme si do lanovky a jeli vzhůru, opět si povídali a seděli tak těsně blízko sebe a asi po deseti minutách se lanovka zastavila, v repráku se ozval hlas a uklidňoval nás, že jde o malou poruchu, která bude co nejdřív opravená. Kupodivu nás to nevyděsilo a já se odhodlal troufnout si ještě víc.

Chci tě…

Chytil jsem Lindu kolem pasu a pošeptal ji do ucha: ,,Chci tě. Tady a teď.“ Ona jen něžně zavzdychala a na oplátku mě vášnivě políbila na rty. Byla tak žhavá. Rozepnul jsem ji bundu, svetr a zajel rukou na její prsa. Byla teplá a krásně pevná. Hladil jsem ji po těle a ona mě dlaní přejela po rozkroku, cítila jak jsem vzrušený. Líbali se a přitom jsme se svlékali, bylo jasné, že to není jednoduché jako v létě, ale naše touha byla silnější. Sundali jsme si kalhoty a já ji prsty přejel po kalhotkách. Byly mokré. Byl jsem vzrušený, že nebylo důvod na nic čekat. Položil jsem si ji na lavičku a ona roztáhla nohy, odhrnul jsem jí kalhotky a přejel penisem po její kundičce. Vzdychala už teď, chvíli jsem ji takto potrápil a pak do ní tvrdě přirazil. Vykřikla. Přirážel jsem a držel ji přitom za bok a vší silou ho tisknul. Ona mě stehny svírala za moje boky a sama si mě k sobě tiskla. Najednou se lanovka rozjela a my věděli, že budeme muset končit. Přestali jsme a oblékli se. Pošeptal jsem Lindě do ucha: ,,Doufám, že jsme ještě neskončili.“ ,,Rozhodně ně, večer můžeme pokračovat.“, odpověděla a znovu mě políbila. Nahoře jsme vystoupili, procházeli se, ale já se nejvíc těšil na večer. Vrátili jsme se na oběd a potom jsme si šli odpočinout do pokojů.

Pokračování v posteli…

Domluvili jsme se na večeři a já už byl celý netrpělivý. Odpoledne si Linda zašla na masáž a do bazénu a já zašel do vířivky. Každý sám, abychom byli na večer více natěšení. Netrpělivě jsem ji u večeře vyhlížel, byl jsem tu první. Ona přišla v krásných červených šatech s hlubokým výstřihem a lodičkách na vysokém podpatku. Byl jsem opět vzrušený, jen jsem se na ni podíval. Sedla si ke mě a dali jsem se do večeře. Nohou mě přejížděla po noze a já cítil, že už to dlouho nevydržím. Jen se smála a byla tak nějak nad věcí. Počkej, já ti ukážu, pomyslel jsem si. Po večeři jsem se jí zeptal, zda půjde ke mě na pokoj na víno. Souhlasila. Když jsme přišli ke mně, posadila se na postel a dala si nohu přes nohu, vylezla ji zpod šatů krajka od podvazků. Nalil jsem nám víno, připili jsme si a já si sedl k ní na postel. Měl jsem chuť ji vzrušit a tak jsem ji líbal na krk a začal ji povídat, co bych s ní rád dělal. ,,Svlékni si šaty a prádlo, podvazky a boty si nech.“ Mlčky poslechla a vše provedla, jak jsem chtěl. Sundej mi košili a rozepni mi pásek. Vše udělala a stála přede mnou. ,,Klekni si.“ přikázal jsem ji. Klekla si na postel a roztáhla nohy od sebe. Vytáhl jsem si z kalhot rozeplý pásek a několikrát ji šlehl po zadku, až se ji tam objevily červené šrámy. Byl jsem překvapený, že se jí to líbilo, protože zasténala a lačně řekla: ,,Ještě.“ Nečekal jsem a několikrát ji opět pořádně koženým páskem šlehl. Mě to natolik vzrušilo, že jsem ji poručil, ať si klekne na zem a otevře pusu. Poslechla a já ji do té její malé pusinky strčil svůj naběhlý ocas. Chytil jsem ji za vlasy a vrazil jsem ji ho co nejhlouběji. Začala mě kouřit, jezdila špičkou jazyka kolem žaludu a několikrát ho nasála a já vzdychal a užíval si její vlhké rty. Chtěl jsem ji. ,,Lehni si.“ Položila se na postel, chytil jsem ji za nohy a přitáhl si ji k sobě. Olízla si rty a řekla: ,,Udělej mi to.“

S chutí, pomyslel jsem si. Roztáhl jsem ji nohy od sebe a vrazil ho do ní, přirážel jsem ze začátku jemně, ale jak jsem přidával na tempu, Linda vzdychala víc a víc. Vzal jsem si ji do náruče a opřel ji o zeď, nohy mi dala kolem pasu a já do ní krásně vklouznul, držela se mě kolem krku a dívali jsme se do očí. ,,Líbí se ti to?“ ,,Ano.“ řekla mezi sténáním. Po chvilce jsem ji pustil a ona si klekla na zem, chytil jsem ji za zadeček a roztáhnul jej. Kundička se mi ukázala celá ve svojí kráse. Opět jsem začal divoce přirážet, chytil jsem ji za vlasy a ona zvrátila hlavu dozadu. Nabodávala se i sama na můj penis a chtěla víc a víc. Pustil jsem její vlasy a chytil za boky, stiskl je a pořádně si ji k sobě přirážel. Oba jsme věděli, že už budu. ,,Otoč se!“ Otočila se a sama od sebe otevřela pusu. Podívala se na mě, já si ho trochu pohonil a ve chvíli jsem zaplnil její pusinku svým semenem. Stékalo ji z jazyku na bradu a skončilo na prsou. Kochal jsem se tímto pohledem. Vše poslušně spolykala a já jí políbil. Lehli jsme si spolu na postel a slíbili si, že takovou dovolenou budeme opakovat každý rok.